Berlin'den son notlar

'Beklentilerini düşük tuttuğunda, yaşadığın hayal kırıklığı da o derece küçük olur" dedi Ivan, Berlin de bilmediğim bir adreste hiç tanımadığım insanlarla eğlenmeye çalıştığım yılbaşı partisinde. Bu söylediğinde Ivan her ne kadar haklı da olsa, bu onu daha bilge yapmaz, neticede bunu babam bana her fırsatta söyler. Ne söylediğinden öte, hiç tanımadığı bana, durup dururken bunu söylemiş olmasıydı yaptığım vurgunun sebebi. Çok sıkılmış gördü beni belki, çok çaresiz ya da çok yalnız bilmiyorum, ama ona bunu söylettiren her neyse tam zamanında, tam yerindeydi.
Alexander Platz, Berlin -
Yağmurlu bir Akşam üstü, 30.12.2012
Enteresan bir geceydi kesinlikle. Kısa vadede eğlenceli ve kesinlikle değersiz. Kısa sürede edinilmiş ve tüketilmiş arkadaşlıklar. Evet, evet. Kesinlikle tüketilmiş. Benim uzun zaman sonra ilk kez beklentilerim vardı bir şeye dair, ama büyük hayal kırıklığı oldu. Ve bütün gece rüyamda bunlarla uğraştım, Sahip olduğum her şeyin tüketim üzerine inşa edildiğini fark ettim. Sahip olduğum şeyler derken fiziksel olmayanlardan bahsediyorum tabi ki. Nasıl bir ruh hali içerisinde olduğumu şuan ifade edebileceğimi sanmıyorum, biraz yalnız kalıp kendimi yormam lazım, doyasıya yıpratmam lazım ki kendimi, silkinip kendime gelebileyim. Arkadaşlarımı daha önce hiç bu kadar yıprattığımı hatırlamıyorum, doğrusu daha önce herhangi birine trip attığımı da hatırlamıyorum. Şu yaşımdan sonra triplere girdiğime inanamıyorum. Bırakıp Prag'a dönmemek için ya da ağlamamak için zor tuttum kendimi. Tram durağında beklerken, ilk kez sesimi yükseltip beni anlamıyorsunuz diye bağırıp çağırmam da cabası tabi ki. Ama eğlenmedik mi diyorlar bana ya, arkadaşım eğlendik de... Neyse... O hırsla eve nasıl geldim ne zaman yattım hatırlamıyorum ama uyandığımda aynı hırsla hazırlanıp kendimi sokaklara atacaktım ki Gül uyanıp beni engelledi. 
Beklentilerimi, sıkı sıkıya sarıldığım prensiplerimi ve özlemlerimi bir kenara bırakırsam yine de pek çok eğlendiğimiz bir gece oldu ve kesinlikle değişik çok değişik deneyimlerimiz oldu. 
Bugün bütün gün şehir turu yaptık ben o kadar suratsız, o kadar sevimsiz, o kadar yorgun ve hastaydım ki kendim keyif alamadığım gibi tüm gücümle etrafımdakilerin de keyif almasına engel oldum, ama gerçekten bunu kasıtlı yapmadım. Yani ben normalde tavırlarımı duygularımı kontrol edebilen biriyimdir ama bu sefer yapamadım belki de istemedim bilmiyorum. Şımarıklık ettim kendimce sanırım. Eve geldikten sonra bir duş biraz uyku kendime getirdi beni, Bir de film izleyip bir paket çekirdeği mideye indirince hayli rahatladım. Yine arkadaşlarımla birlikte bir şeyler paylaşabilmenin sevinciyle. Şimdi de sohbet muhabbet takılıyoruz. Yarın sabah Prag'a geri dönüyoruz Beril'le. Dönünce unutulmaz Yılbaşı gecemizi ve Berlin deneyimlerimi de anlatacağım. Bunu özellikle bugün paylaşmak istedim, bir nevi günah çıkartmak için. Suratsızlığı için özür dilerim Gül ve Beril, azıcık kaprisim size çok gelmemiştir umarım ama telafi ederim biliyorsunuz ;). Hem ben artık gerçekten yoruldum, ve kırgınım kendimce.

Yorumlar

İzleyiciler

Diğer Popüler Paylaşımlar

Şeyh Bedrettin Destanı'ndan, Nazım Hikmet

Adım Adım Bullet Journal Hazırlama - Ekim Ayı Ajandası

Kasım Ayı Ajandası - Bullet Journal Tekniği