Olgunlaşmak "Norm"alleşmektir.

Kendimden uzaklaşmak mıydı gerçekten olgunlaşmak?
Bu soruyla o kadar meşgul ki kafam, başka herhangi bir şeye aklımı veremez oldum. Hayır, verdiğim cevaplarla da tatmin edemiyorum ki kendimi. Cevabı çok basit aslında; yaşadığın toplumun ailenin çevrenin sana dayattığı, normal olarak gösterdiği normları kabul etmek ve sana çizdiği çerçeve içerisinde yaşamaktır temelde olgunlaşmak. Başka bir deyişle, başkalarının senin için öngördüğü bu hayatı onların sınırları içerisinde yaşamaktır olgunlaşmak. İstenileni sunmakta zorlanırsan eğer aykırı olursun, ya da ham, belki çocuk, belki asi, tabi radikal ya da şımarık da olabilirsin. Eğer umurundaysa tabi. Bu sıfatlardan herhangi biriyle hitap edilmemek için insanın kendinden uzaklaşmasına değer mi? Değmez biliyorum ama yine de bir şeyler eksik yani sırf kendi istediğin gibi olmak için ya da istediğin gibi yaşamak için etrafındaki her şeyi yıkıp dökmeye de değer mi onu da bilmiyorum.
Neyse, ben herkesten uzak kendime bu kadar yakınken bu yazımı tamamlamamış olayım.  En azından bu seferlik bırakayım dağınık kalsın.

Yorumlar

İzleyiciler

Diğer Popüler Paylaşımlar

Şeyh Bedrettin Destanı'ndan, Nazım Hikmet

Adım Adım Bullet Journal Hazırlama - Ekim Ayı Ajandası

Kasım Ayı Ajandası - Bullet Journal Tekniği