Teneşirlere Geleyim

Bir güne kötü uyanmak kadar kötü ne olabilir diyordum ki sabah, bütün günüm daha da kötü geçti. işte hiç bir şey hakkında çok da emin olmamak gerekiyor. O kadar gergin suratsızım ki bugün, kendimden sıkıldım. Mendebur dedim durdum kendime. Basit bir banka işlemi bütün gününe mal olmamalı insanın. Bütün gün ufacık bir banka işlemini halletmek için uğraştım. İki kez bankaya gittim, halloldu nihayetinde ama ömrümden ömür gitti. Banka memurunu da uğraştırdım durdum bugün, bir  teşekkür bile etmedim arkadaş, ne kadar öküzüm ne kadar hayvanım, eve gelince farkettim teşekkür etmediğimi. Teneşirlere geleyim ben teneşirlere.
Bir de uyduruk bir proje ödevi için çoluk çocukla uğraşıyorum ya, çok kızıyorum kendime.
Lilia geldi şimdi odaya da havamı değiştirdi ya.
L:"Bu hayat bizden bir şeyler istiyor, ama ne istiyor anlamıyorum ben. Di mi biz yaşadıklarımızdan öğrenmeliyiz. Ama şimdi ben bundan ne öğrenmeliyim bilmiyorum ki! "
K:"Uf Lilia ne diyon ya, ölcez eninde sonunda, öğrenme bir şey boşver bu sefer de."
L:"sen iyi değilsin bugün, bir şey mi oldu? Aaaa napıyon?"
K: "Napıyon mu? :) :) kızım ne kafasındasın ya -napıyon- ne demek?"
:) şakalar gülüşmeler.
L:"Hep senden öğreniyorum böyle şeyleri, benim türkçem çok güzeldi hep senin yüzünden bozuluyor, herkes bana gülüyor companyde! :) :) "
K: :):):)
L:"ne kafasındasın ne demek?"
K:"offf liiiil ooof :) :)"
L:"tamam gittim:):)"
Lilia ile dialoglarımızı yazsam kitap olur da hala hiç tadımda değilim.
Ay şu dönem bir bitse, şu bürokratik işlerim bir hallolsa her şey çok iyi olacak da, bitmiyor, bu dönem bitmiyor.. neyse işime döneyim de ödevlerimi yapayım.
Sınavlarımı da erken bitirip bir Türkiye ye gideyim, havam değişsin.

Yorumlar

İzleyiciler

Diğer Popüler Paylaşımlar

Şeyh Bedrettin Destanı'ndan, Nazım Hikmet

Adım Adım Bullet Journal Hazırlama - Ekim Ayı Ajandası

Kasım Ayı Ajandası - Bullet Journal Tekniği